Leírás és Paraméterek
SOG Centi II zsebkés
A Centi II zsebkést úgy tervezték, hogy bárhova kényelmesen magunkkal vihessük, akár kulcstartóra akasztva. A Cent II egy kicsi ám mégis sokoldalú zsebkés, melyet mindennapi használatra szántak. Egyszerű kialakítású, mindössze 53 mm hosszú pengéjét egy biztonságos hátsózár rögzíti. Ez az apró szerszám vékony, de mégis elég erős a legtöbb vágófeladatra, teljesen acél felépítésének köszönhetően pedig valóban tartós.
A SOG vállalat története Vietnamban kezdődik ahol a MACV-SOG néven ismert speciális egység tagjanál rendszeresítették a Ka-Bar mellett a SOG Bowie harci kést. Évekkel később 1986-ban ez a kés inspirálta Spencer Frazer-t a fiatal tervezőt hogy létrehozza vállalatának első kését. Ez a modern fejlesztésű kés az eredeti Studies and Observation Group (SOG)-késen alapul, amit titokban fejlesztettek ki, és amit az 5. Speciális alakulat és más elit harcosok használtak a vietnámi háborúban.
A SOG küldetése, hogy a legjobb minőségben tervezzen és hozzon létre olyan eszközöket, amelyek értéket képviselnek, amelyre a fogyasztóknak szükségük van, mindezt élvonalbeli technológia felhasználásával.
A SOG márka olyan értékeket képvisel, mint BÜSZKESÉG, INNOVÁCIÓ, SZENVEDÉLY, KREATIVITÁS, INTEGRÁCIÓ, FELELőSSÉG, IRÁNYÍTÁS, FENNTARTHATÓSÁG
Leírás
SOG Centi II zsebkés
A Centi II zsebkést úgy tervezték, hogy bárhova kényelmesen magunkkal vihessük, akár kulcstartóra akasztva. A Cent II egy kicsi ám mégis sokoldalú zsebkés, melyet mindennapi használatra szántak. Egyszerű kialakítású, mindössze 53 mm hosszú pengéjét egy biztonságos hátsózár rögzíti. Ez az apró szerszám vékony, de mégis elég erős a legtöbb vágófeladatra, teljesen acél felépítésének köszönhetően pedig valóban tartós.
A SOG vállalat története Vietnamban kezdődik ahol a MACV-SOG néven ismert speciális egység tagjanál rendszeresítették a Ka-Bar mellett a SOG Bowie harci kést. Évekkel később 1986-ban ez a kés inspirálta Spencer Frazer-t a fiatal tervezőt hogy létrehozza vállalatának első kését. Ez a modern fejlesztésű kés az eredeti Studies and Observation Group (SOG)-késen alapul, amit titokban fejlesztettek ki, és amit az 5. Speciális alakulat és más elit harcosok használtak a vietnámi háborúban.
A SOG küldetése, hogy a legjobb minőségben tervezzen és hozzon létre olyan eszközöket, amelyek értéket képviselnek, amelyre a fogyasztóknak szükségük van, mindezt élvonalbeli technológia felhasználásával.
A SOG márka olyan értékeket képvisel, mint BÜSZKESÉG, INNOVÁCIÓ, SZENVEDÉLY, KREATIVITÁS, INTEGRÁCIÓ, FELELőSSÉG, IRÁNYÍTÁS, FENNTARTHATÓSÁG